Wednesday, October 27, 2010

caught red handed!





omg..tadi had a phone call..it was from mama..sembang2 la as usual..and then..suddenly..i said "omg! handsome nya!" i was actually google-ing TOP's pics from elle mag..yang dengan lee mi sok..which i think he was so handsome and very seductive since gambar tu..ehem2 sket..*tettttt* hehehe so i just cant zip my mouth and i kept saying "handsome gle!" "handsome nye!" "asal tak leyh dapat bf cam nie nye handsome?" hahahahah..seriously, mama mesti annoyed gila..hahaahah

here is some part of the conversation:

mama :"huh? ni mesti yang sepet2..sepet gila punya kan? sampai x nampak bijik mata..pastu..rambut biar cina feng tau (a guy with fancy hairstyle..eg: pacak and stuff)..rimas mama tengok rambut orang cam tu!! penat!!"

lol! *dush!*kan dah kene skali..hahaha..

me : "mana mama tau taste adik nie? my god! kantoi dah..tapi..masalah nye..memang handsome kot..comel, macho and bergaya..hahahaah"

mama : "alah..mama tau..nie mesti korea..xpon jepon..xpon cina..duhh~~ ske la sangat tu..yang sepet2 tu..mata kecik..hahaha"

me : "ok wat..?? adik pon sepet..kne la cari/suka yang sepet..baru sesuai..hahaha.."

hahahaaha..that was part of the conversation which i think it was funny..mama layankan je la aku nie..coz..i just cant stop saying all that..i mean "omg! he's handsome" and stuff..hahaha these are some of the pics..TOP's pics yang aku leyh categorykan yang MAMA MEMANG TAK BOLEH TERIMA BUT AKU SUKA..esp the hairstyles..mama memang la tak gemar my taste..she said, too..urmm..feng tau la..urrmm..susah la nak describe..hahaha..she said it's too serabai..esp for those guys yang ad bangs kat depan..wahhh..itu lah paling die menyampah skali, tapi aku suka gila..depending on the guy's face lah..

senang crita, cut to the chase, i like chinese guy punya look..haaa..u know..sepet, fancy hairstyle, fancy clothings, pierced (depend la, kalao malay, tak mau la..tak kene kot~ lol)..tp it's better to not have piercing..tapi if the guy is a chinese, pierced, i think i'm okay..hahaha..sumpah taste mak bapak benci la kan? hahahaha this 'taste' is 'created' since i was younger..mama memang dah paham sangat la..streotype je yang aku minat..rambut tu kalau x pacak sampai cicak pon leyh mampos tertikam or gila indie sampai tutup2 mata..bangs yang panjang2 tu..hahaha..but..esp yang eyes tu la..sepetness tu..hahahah..tak pon those yang ad 'deep eyes'..alah..senang crita macam TOP la! TOP is 100% my taste.. appearance die la..

so..yeah..by now, i guess..u guys paham la yer..my taste..which i think akan single la aku sampai ke tua..hahahah..tak penah and tak kan dapatnye la aku laki yang macam aku nak..berjebon la nak tunggu..ahahaah..whatever la..redha je la ek? sedar diri juga nie..aku nie bukan lawa pon..tapi berangan sampai ke bintang..hahahah pe orang cakap? urmm..mengharapkan bulan jatuh ke riba?? haa..camtu la..hahahaha

*pandang kiri..pandang kanan..pandang kiri..pandang kanan..pandang dengan penuh berhati hati..dan kemudian jerit tapi with hesitation..* SHET! lol..

fin

p/s : my God..mesti korang annoyed gila dengan aku kan? sorry la..since i dont really have anyone that i like, i mean a real person, not a celeb, so i tend to like celebs and buat cam laki sendiri..hahahaha..hope that u guys can understand la yer..i'm just sick untuk suka2 orang which then nothing i shall get in return..wah..gila trus terang..hahahaah at least aku bpijak di bumi yang nyata..hahaah..so now, aku officially jatuh cinta mati dengan laki nie..layankan je la..OGAYH? PEACE!



3 comments:

Lisa Zamani said...

hahahah skali kantoi daaa =))

Anonymous said...

okeyh!
(teringat balik gif TOP yang.... unff.

mandy said...

lisa : hahaha..kantoi ke?? hahaha..bkn korg dh tau ke? oh korg tau jambu je x? hahaha

tira : omg!! omg!! nanti kau..tgu..tgu aku post yg taeyang kne scan..hahaahah