Monday, December 20, 2010

pressured!

oh gosh..mama baru call tadi and we're talking fine until kluar topic pasal si hamba Allah tu..damn! bende dah lama kot..mama saja je cakap yang die still suka aku..wtf? ok fine..pastu mama kt jangan sampai die buat semayang hajat ke istiharah ke..sudahlah..aperkah?? he wont do it pon..takkan la desperate sangat? i mean come on..aku cakap kat mama, kalau betul die suke, cakap je la, be frank with me..although i might just laugh my ass off at him..but still..kalau suke cakap..pe hal sampai nak semayang2, nak doa2 plak? mula2 mama trigger sket2 je..pstu mama kt doa orang teraniaya selalu nya termakbul..apekah teraniaya? mama kata aku banyak mainkan hati die..but mama bukan nye tau the truth pon..aku tak abes2 cakap yang since die tengok gambar aku n abang tu die start menjauh..it's not my fault pon..why didnt he ask me at the first place? n mama kt mungkin die tengok aku ni bukan league die, cam aku nie terlampau high maintaince sampai mungkin die x brani nak approach..aper lak? aper kaitan? aku cam senang..kalau suke cakap je..then i'll think over on what to respond to it..tapi paling terok time last2 sebelum tutup hp adalah mama x abes2 surh aku beware, tkot2 die semayang n doa2..aku cam..xyah ngarut..ok..clearly suara aku dah lain, dah nampak aku bengang..agak2 la..he wont go to that extend..as if takde pompuan lain dalam dunia nie..n mama made it like aku pon dah takde choice lain melainkan laki tu sorang..oh gosh! come on..seriously, im depressed..dah takde mood gile..rasa cam nak jerit je..tapi nanti housemates kata aku gile plak..and now, im listening to metalingus, aku ikut je die jerit..come on ma, dont do this to me..u know mother's punya doa will work everytime..and i dont want it to happen..im sick of all the things related to him..past is past la..dah malas dah kot..die pon dah tak anggap nie kawan die dah silap2..and dunia nie penuh lagi laki lain..and issue 'i love you tabi' tu bukannye nak permainkan die, yang aku sndri pon tak tau pe yang ad kat dalam hati die tu..lantak la..it isnt suppose to be an issue pon, i mean me and him dah totally over pon as a friend..pe pasal lak die nak segala semayang2 tu sume semata2 nak dapatkan aku? sebab malu nak confess? come on! kata anak jantan, kalau suka cakap je la..yer, aku kasar n yer ak ad possibility akan gelakkan kau kalau kau confess kat aku..but aku ada hati n perasaan which aku takkan nak malukan or jatuhkan maruah kau tak tentu pasal..be a man..but, i said these coz moms normally have instincts..so, kalau betul instinct mama tu, aku mau kau jadi jantan la..ngaku je..aku tak nak jadi straightforward and ask you whether or not kau penah suka aku..nanti confirm salah satu punya maruah akan jatuh..tapi aku seriously pressured when mama said there's possibilities that he does those prayers and all which aku pikir, bukannye sampai tahap nak kawin pon sampai perlu camtu..Ya Allah, Kau ampunilah dosa aku yang mungkin aku telah bercakap kasar/tinggikan suara kat mama which im not intended to pon..aku just terlampau pressure dengan situasi nie yang sepatotnye tak perlu timbul pon at the first place..semoga Allah mengampuni aku..amin..


fin

p/s : im so fucked up! in need of tabi presto!

2 comments:

Anonymous said...

interesting topic.

well, pasal high maintenance actually ada kaitan bagi pihak guys. sadly, most of my experiences during high school ada kaitan with the guys felt intimidated thus made them tak berani nak approach.

hehe. chillax babe. kalau pun dia solat istikharah, if you guys weren't meant to be together, means weren't meant to be lah. and u hv to remember things works 2 ways. tau tak kalau buat istikharah, u takleh tetapkan hati u awal2. as in, u've made ur choice on certain someone cuz it won't & can't work that way.

anywho, whatever it is, nnt call mama & minta maaf dekat dia if u think u've done wrong. takut terasa hati mama nanti. :) chill babe.

mandy said...

actually i think, issue high maintenance xde pon..tapi bila sume cube nak dikaitkan, jadi cm nie la..

hahaha tau xpe..aku mula pkir2 cm tu..tp mama asyek trigger yg bukan2..i mean..the part smayang2 tu sume x de mslh..tp bile mama kt diorg antara golongan 'teraniaya', yg tu ak cm pelik n ad problem sket..ap plak la mslh 'teraniaya' nk msok dlm cte nie kan? hahah cm2 btol..

xde..actually x raise voice pon..tp suara tu kte boleh tau la meluat, menyampah nk ckp issue mamat nie..tp mama gelak je all the way..she even said she'll trigger me again today..which ak dh cm tlg la ma..cukup2 la..cm tu..